Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Kontakt oss

Fant du ikke den informasjonen du trengte, eller ønsker du for eksempel kjøpshjelp? Kontakt oss via en av disse metodene:
 

Chat (Man-Fre 09:00-16:00):

Bruk den gule chatboblen nederst i høyre hjørne for å snakke med en av våre ansatte i våre åpningstider. 

 

Telefon (Man-Fre 09:00-16:00):

Ta kontakt på telefon: 33 45 03 00. 

 

E-post:

Send e-post til support@gamera.no (vi garanterer svar innen 8 timer på hverdager fra du sender din forespørsel)

 

Besøk:

Ønsker du å besøke oss angående en prat om en aktuell PC eller annet produkt og hjelp knyttet til dette så er det selvsagt mulig i normal kontortid (kl. 09:00 - 16:00). Vennligst avtal tidspunkt på forhånd på telefon 33 45 03 00 slik at vi kan sette av tid til en hyggelig prat.


Vi holder til på Nordre Kullerød 19 i Sandefjord. Link til Google Maps finner du her.

 

Bedrift:

Dersom du er en bedrift, idrettslag, forening eller skole, kan du kontakte oss på følgende e-post: bedrift@gamera.no

Postadresse:

GamEra AS (foretaksnummer 928 034 399)
Nordre Kullerød 19
3241 Sandefjord

 

Ved henvendelse til administrasjon GamEra AS:

E-post: post@gamera.no