Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Returinformasjon

Returinformasjon

Returadresse

 

GamEra AS
Nordre Kullerød 19
3241 Sandefjord

 

Angrerett og kjøpsvilkår

Angreretten varer i 14 dager fra du har mottatt varen. 

 

Kjøpsvilkår og betingelser er lagt ved ordrebekreftelsen din som du har mottatt per e-post. Du kan også lese om dette her.

 

Om du skal sende en pakke i retur til oss på angrerett anbefaler vi å bestille returlapp via lenken under, det sikrer at pakken annkommer vårt lager: 

https://my.postnord.no/return?q=ReturGamera

Hvordan opprette en returforespørsel

Du kan enkelt opprette retur her på nettsiden.

 

  1. Logg deg inn og gå til kundesenteret.
  2. Trykk "Retur", og søk etter returvarer. Trykk her for direkte tilgang til Retur-siden.

  3. Finn ordren med varen(e) du ønsker å returnere, og trykk "Returner".
  4. Deretter velger du varen(e) du vil returnere ved å bytte "Antall til retur" fra "0" til "1". Dersom du ønsker å beholde noen av varene, lar du de stå som "0".
  5. Gå videre ved å trykke "Neste...". 
  6. Velg årsak til retur, og trykk "Neste...".
  7. Fyll inn e-postadressen din og trykk "Send retursøknad".

Hvis du nå går tilbake til Retur-siden, vil du se at det er opprettet en returforespørsel, med status helt til høyre. 
 

Returseddel

Når kundesenteret har behandlet din retursøknad og det er behov for å sende inn varen, så vil du få tilsendt en returseddel på epost.
 

Hvordan sende produktet tilbake

Produktet skal være i samme stand som det kom i (med unntak ved retur pga. garanti) når det returneres. Bruk gjerne originalemballasjen til å returnere produktet. Fest på returseddelen du har mottatt på epost, og gå til nærmeste postkontor for å returnere det. 

 

Ved retur av mobil eller nettbrett, så er det viktig at produktet ikke har noen form for kodelås eller er tilknyttet en brukerkonto. Har den det, vil det hindre oss i å behandle returen din.

 

Så før du returerer din telefon eller nettbrett til oss gjør følgende:

- Fjern kodelås, passord eller mønsterlås fra produktet som hindrer oss i å åpne skjermlås

Deaktiver/fjern Apple konto som er tilknyttet telefonen via iCloud, eller Google konto på Android telefoner (Samsung). 

 

Les mer om hvordan fjerne iCloud bruker fra iPhone og iPad her.

 

Les mer om hvordan Apple konto fjernes ved å trykke på her.

 

Les mer om hvordan du fjerner Google Lock ved å trykke her.

 

Oppgjør og returkostnader

Pengene tilbakebetales når varen er ankommet lageret vårt igjen, via samme betalingsmetode som du brukte da du bestilte varen. Merk at dersom returen gjelder en angrerett så vil fraktkostnad trekkes fra tilbakebetalingssum. Dersom du benytter deg av fraktseddel er denne summen lik kostnad for utgående frakt, altså 79,- for vanlig forsendelse.

 

Du må være forberedt på eventuelle kostnader for service, undersøkelse og frakt hvis feilen ikke dekkes av garanti eller reklamasjon.


Tilbake til Hjelp-siden

26.03.2022